Sabtu, 14 Mei 2011

Mohon Peserta Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular menyemak Status Pendaftaran Blog Anda..

with 12 comments
Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera..

Lama saya tak menulis entri baru di blog ini.. Maklumlah sekarang ni tengah sibuk untuk mempromosi Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular disamping membuat pendaftaran peserta..

Setakat ini seramai 191 orang blogger telah berjaya didaftarkan untuk menyertai pertandingan ini.. Senarai peserta berdaftar, anda boleh lihat pada sebelah kanan blog ini..

Lebih daripada 1 hari blogspot mengalami masalah.. Semua blogger yang menggunaka blog spot tak dapat nak update blog masing-masing.. Termasuklah juga saya.. Paling menyedihkan, terdapat pendaftaran para peserta yang hilang dari ruangan komen..

Nasib baik setiap komen yang ditulis oleh pengunjung blog ini masuk ke dalam akaun gmail saya.. Jadi dapatlah juga saya kesan peserta yang telah mendaftar.. Tapi mungkin juga ada yang saya terlepas pandang.. Maklumlah dalam akaun Gmail tu, macam-macam ada..

Jadi kepada rakan-rakan blogger yang telah mendaftar untuk memasuki pertandingan ini.. Saya mohon semak balik status pendaftaran blog anda pada senarai peserta Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular yang terdapat di sebelah kanan blog ini..

Sekiranya blog anda tidak terdapat dalam senarai tersebut, sila maklumkan kepada saya dengan meninggalkan komen di bawah ini..

Disamping itu, untuk ruangan URL VVIP blog ini.. Saya memohon maaf, sebab terpaksa memaparkan hanya 100 URL blog terkini sahaja.. Ini disebabkan senarai tersebut terlalu panjang sehingga saiz blog ini menjadi panjang berjela..

Sekian, terima kasih..

12 ulasan:

  1. ifa dh cek..link ifa ada dh nie..tq bro!

    BalasPadam
  2. encik anuar,kenapa tak buat kod scroll untuk senarai blog vvip kat sidebar tu..bila dah buat scroll,jangan kata 300 blog,3 juta blog pun encik anuar boleh letak kat situ.. :)

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum...syukran kerana tlh senaraikan saya dalam pertandingan...

    BalasPadam
  4. cam ne nk join pertandingan nie..

    http://incikgulagulaa-ciktwisties.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. salam....camna nak daftar ABPP.....
    http://badsocks.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. macam mana nak join...
    saya pun nak join juga...
    mana la tau bertuahkan...:)

    http://sweettwinkle.blogspot.com

    BalasPadam
  7. assalamualaikum..
    camne nk join nie???

    BalasPadam
  8. Mahhadee Bin Ramlee
    😭🤲 saya ikum dak eme
    Noratiqah Binti md zawawi
    Nur Atiqah Binti md zawawi

    BalasPadam
  9. Setakat ini seramai 191 orang blogger telah berjaya didaftarkan untuk menyertai pertandingan ini.. Senarai peserta berdaftar, anda boleh lihat pada sebelah kanan blog ini..
    house of lawn suits wholesale
    pakistani lawn cotton suits wholesale

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra